חברה יקרה שלי, היום הוא יום מיוחד, יום שבו אנו חוגגים את לידתך. אני רוצה לאחל לך מכל הלב יום הולדת שמח! שתמיד תמשיכי להיות האור בחיי, שתמיד תתחילי את היום עם חיוך ושכל חלומותייך יתגשמו. אני זוכרת את כל הרגעים המיוחדים שלנו, את הצחוקים, את הדמעות ואת התמיכה ההדדית. את חברה אמיצה ומיוחדת, ואני אסירת תודה על כל רגע שאנחנו יחד. אני מאחלת לך שיום הולדת זה יהיה מלא באהבה, שמחה וברכות. שתזכי להמון רגעים יפים, שתמיד תרגישי אהובה ושתמיד תדעי כמה את חשובה לי. אני מחכה לחגוג איתך את היום המיוחד הזה, וליצור עוד זיכרונות מדהימים יחד. אוהבת אותך מאוד!

ליום הולדתך, חברה אהובה שלי, אני רוצה לקחת רגע ולהגיד לך כמה את חשובה לי. כל רגע שאת בחיי הוא מתנה, וכל זיכרון שאנחנו יוצרות הוא אוצר. את לא רק חברה, את חלק בלתי נפרד מהלב שלי. ביום המיוחד הזה, אני מאחלת לך שכל החלומות שלך יתגשמו, שתמיד תרגישי אהובה ומיוחדת, ושתמיד תזכרי כמה את מדהימה! אני מקווה שהשנה הקרובה תביא לך את כל מה שאת שואפת אליו. שתמשיכי לזרוח ולהאיר את הדרך של כל מי שסביבך. אני כאן, תמיד, איתך, בכל צעד ושעל. אוהבת אותך מעל ומעבר!

חברה שלי היקרה, היום הוא יום מיוחד מאוד, יום שבו אנחנו חוגגות את החיים שלך! אני רוצה לאחל לך יום הולדת שמח ומלא באור ושמחה. את לא רק חברה, את כמו אחות בשבילי, תמיד נמצאת שם ברגעים הטובים וגם ברגעים הקשים. את יודעת תמיד להעלות לי חיוך על הפנים, גם כשאני מרגישה למטה. אני מאחלת לך שכל החלומות שלך יתגשמו ושכל יום יהיה מלא באושר, אהבה ובריאות. שתמיד תזכרי כמה את מיוחדת וכמה אנשים אוהבים אותך. אני בטוחה שהשנה הקרובה תהיה מלאה בהפתעות טובות, חוויות חדשות ורגעים בלתי נשכחים. אני כאן כדי לחגוג איתך, לתמוך בך ולחלוק איתך את כל מה שיבוא. אז בואי נרים כוסית לחיים, ונחגוג את היום הזה כמו שצריך! אוהבת אותך המון!