לנכדה היקרה שלי, היום הוא יום מיוחד מאוד, יום הולדתך! אני רוצה לאחל לך המון ברכות ואהבה ביום זה. את כמו קרן אור בחיי, עם חיוך שלך שאת מפזרת לכל עבר. אני מתרגשת לראות איך את גדלה והופכת לאישה מדהימה, חכמה ומוכשרת. כל רגע איתך הוא מתנה, ואני אסירת תודה על כל זיכרון שצברנו יחד. אני מאחלת לך שנה מלאה באושר, הצלחות וחוויות חדשות. שתמיד תזכרי שאת אהובה מאוד, ושאני כאן בשבילך בכל שלב. אני אוהבת אותך עד אין קץ, סבתא.

לנכדה היקרה שלי,

יום הולדת שמח! אני רוצה לקחת רגע כדי לומר לך כמה את יקרה לי. את לא רק נכדה, את חברה אמיצה, ואני גאה בך בכל יום שעובר. אני זוכרת את כל הרגעים המיוחדים שעברנו יחד, את השיחות שלנו ואת הצחוקים. כל רגע איתך הוא מתנה בעיני.

את מתבגרת, ואני רואה איך את פורחת ומתקדמת לעבר חלומותייך. אני יודעת שהשנה הזו תביא עימה אתגרים חדשים, אבל אני מאמינה בך בכל ליבי. יש לך את הכוח והיכולת להתמודד עם כל מה שיבוא. תזכרי תמיד להקשיב ללב שלך ולרדוף אחרי מה שעושה לך טוב.

אני מאחלת לך שנה מלאה בהצלחות, חוויות חדשות ואנשים שמעריכים אותך. שתמיד תרגישי אהובה ומוערכת, כי את באמת מיוחדת. אני כאן בשבילך, תמיד עם אוזן קשבת וכתף תומכת.

ביום הולדתך הזה, אני רוצה לאחל לך גם המון בריאות ושמחה. שתזכי לעוד שנים רבות של אושר ואהבה. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר, ומחכה לראות מה העתיד צופן לך.

אוהבת אותך מאוד,
סבתא